Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

niedziela, 1 lutego 2015

Quzio-zgadywanka u Staniolka:)Serdecznie zapraszam do zabawy:)

Witajcie:) Jakiś czas temu obiecałam quizo-zgadywankę:)Oto dziś nadeszła ta chwila:)Cała zabawa polega na: A może zacznijmy tak:) Oto kwiatek, z góry przepraszam za słabą jakość zdjęcia ale jest już ciemno, jednakże że nie jest to meritum sprawy pozwoliłam sobie wstawić ową foteczkę:)Jak wiadomo jeden kwiatek wiosny nie czyni, więc przechodzimy do kolejnego zdjęcia:)






Oto pudełko po butach dostałam od taty, zwykłe pudełko po nowych butach:)
Ale co to za zabawa z pudełkiem butów?hmhmhm Zaglądnijmy więc do pudełka:)
No i już się robi wiosennie:) A już trochę kwiatków aby zacząć wiosenne robótkowanie:)
Zabawa polega na tym aby zgadnąć ileż to kwiatków Staniolek poczyniła, podczas wielu, wielu, wielu godzin:)Zapraszajcie znajomych, zgadujcie, dobrze się bawcie, zabawa potrwa tydzień, jeżeli ktoś trafi, zgadnie lub będzie najbliżej pomyślimy o upominku od Staniolka:)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych snów:)
Ps. Za każdym razem gdy zrobiłam jakąś liczbę kwiatków skrzętnie wszystko notowałam na karteczce w notesie, za tydzień udostępnie zdjęcie tej kartki i zobaczymy czy ktoś był najbliżej:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz