Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 5 maja 2015

Pierwszy Staniolkowy wianek komunijny dla Amelki:)

Witajcie idąc za ciosem i składaną obietnicą, chciałabym Wam pokazać dziś mój pierwszy wianek wykonany metodą kanzashi od początku do końca poczyniony moją łapką:) Dzisiejszy wianek to różyczki wykonane ze wstążki satynowej:) Nawet moje kochane szkraby pozowały a niebawem pokaże Wam zdjęcie Amelki we wianku:) Mam nadzieję, że się spodoba więc komu się spodoba zachęcam do odnoszenia łapki w górę:)Pozdrawiam serdecznie:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz