Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 21 lipca 2015

Fajny pomysł na prezent na 50-te urodziny- księga pamiatkowa:)

Witajcie:)Znowu mam poślizg z publikowaniem prac ale powoli działam, no aż tak powoli jakby w ślimaczym tempie, no ale musicie mi wybaczyć wakacje i ogrom obowiązków ograniczają mój czas. Również ogrom zapraw w słoiczkach już ruszył już zaprawione truskawki, wisienki, morele, czereśnie ale jeszcze zostają sałatki, ogórki kwaszone, oraz przeciery pomidorowe:) Ale dość już prywaty dziś chciałabym się Wam pochwalić księgą okolicznościową na 50-te urodzinki:)Mam nadzieję, że kolejna moja robótka przypadnie Wam do gustu i się spodoba:)Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i milusich letnich dni życzę:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz