Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 17 listopada 2015

Pierwszy bombiszon roku 2015:)

Witajcie przedstawiam Wam dziś pierwszego bombiszona roku 2015:) Jestem z tej bombki bardzo dumna:) Nazwałam ją fioletową fantazją na temat czerwieni i złota:)I jak podoba się:)? Starałam się ująć ją na fotografiach w każdym ujęciu nawet na leżąco, żeby było ją dobrze widać:) Dużo serducha w nią włożyłam bo taka już dawno mi się marzyła:) Ale wiadomo im więcej się robótkuje tym umiejętności wzrastają:)Pozdrawiam serdecznie:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz