Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 8 lipca 2014

Chabrowa serweta :)



Witam:) Dzień dobry wszystkim:) Dziś chciałam przedstawić szydełkowaną serwetkę, którą sobie zrobiłam parę lat temu jak miałam fazę na chabrowy kolor:) Niestety od czasu kiedy ją zrobiłam, już dwa razy się przeprowadzałam i nie mam już okrągłego stolika, więc zdjęcia zrobiłam na ławie, ale to już nie ten efekt:( Chyba będzie trzeba sobie sprawić okrągły stoliczek:) Bo wtedy ta serwetka ma dopiero swój urok i oddaje swoje piękno, oraz to jak ładnie się falbanki układają:) Jak tylko będę miała dostęp do okrągłego stolika zrobię fotki i obiecuję wstawić je:) Pozdrawiam wszystkich

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz