Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

sobota, 5 lipca 2014

Nietypowy koszyczek z różyczkami ale jaki wyjatkowy:) Koncepcja druga- efekt finalny:)


Witam:) Dziś przedstawiam Wam koszyczek wykonany przeze mnie, na prośbę jako prezent dla kogoś wyjątkowego:) Jestem dumna z tego koszyczka, uwielbiam tworzyć a jak coś jeszcze z tego wyjdzie to daje mi dużą radochę i frajdę:) Koszyczek sam jest wykonany metodą quilingową, natomiast różyczki metodą kanzashi:) Pracochłonne ale warte swojej pracy:) Tutaj w wersji finalnej, dodałam białe perełki dla rozjaśnienia pracy i dodania większego blasku:) Perełki stanowią zamiennik jako gipsówka gdyby były ro żywe róże:) Mam nadzieję, że się podoba, na dniach więcej nowości więc zapraszam do odwiedzania i komentowania i lubisiowania, będzie mi milusio:)Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz