Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

czwartek, 4 czerwca 2015

Moje kochane dzieciątka haftem krzyżykowym przez Staniolkową mamuśkę poczynione:)

Moje kochane dzieciątka haftem krzyżykowym przez Staniolkową mamuśkę poczynione:) Jedno zdjęcie rzeczywiste drugie przez mamy łapkę wyhaftowane:) Mam nadzieję, że się spodobają:) Jeszcze w trakcie robótkowania jest portret Staniolkowej mamy czyli mój hehehhehe:) Oprawienie obrazków to również moja sprawka:)Pozdrawiam serdecznie wszystkich lubisiów i towarzyszy mojej blogowej przygody:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz