Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

niedziela, 14 czerwca 2015

Słoneczniki nutą kawy pachnące:)

Słoneczniki nutą kawy pachnące:) Dziś Wam przedstawiam kolejną moją kompozycję:) Jest to drzewko dwóch słoneczników wykonanych techniką kanzashi, środki wypełnione są ziarenkami kawy:) Drzewko jest dwustronne więc spokojnie może stać na stole:) Wykombinowałam sobie nowe liście i bardzo mi się podobają:) W rzeczywistości robótka wygląda dużo ładniej ale ja nie mam dobrego aparatu ani talentu do zdjęć robienia, niestety:(Ale popracujemy nad tym:) A Wam się drzewko podoba?Pozdrawiam miłej niedzieli życzę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz