Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

niedziela, 7 grudnia 2014

Szybki misz masz:)


Witajcie przeglądałam swoje zdjęcia i znalazłam ostatnie prace o których zapomniałam pokazać, więc się szybko rehabilituję:)A jeszcze w tym tygodniu zacznę puszczać nowości a kursiki postaram się po nowym roku zamieszczać:) Pierwsze będą kokardki dla mojej Karolci na ozdobienie girlandy i choinki:) Następna jest gumeczka do włosów oczywiście jako składowa kanzashi:)A trzeci fotosik to kompozycja jaką zrobiłam na Wszystkich Świętych dla moich dziadków:) Więc dziś takie misz masz:)Pozdrawiam:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz