Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

niedziela, 14 grudnia 2014

Witajcie:)

Witajcie, witajcie:) Ja ciągle w remontowym nastroju a co za tym idzie zmęczenie sięga zenitu, jednakże jestem upartą istotą i zawsze staram się wywiązywać ze wszystkich obowiązków i poprzeczek jakie sobie narzucę:) Ale dość na dziś o mnie dziś przedstawiam mój robótkowy stroik świąteczny na prośbę moich przyjaciół Mariusza i Mileny:) Stroik wykonany został na kieliszku po szampanie, całość technika kanzashi w kolorkach złota, czerwieni i zieleni:) Na początku miała pozostać sama zielona podstawa kieliszka stanowiąca jak gdyby swoistą choinkę jednakże po paru dniach postanowiłam doczepić kwiatuszek coś na podobieństwo gwiazdy betlejemskiej:) Mam nadzieję, że taka opcja stroika też się Wam spodoba:) Dziękuję za wszelkie komentarze i opinie oraz  ślady Waszej obecności:) Dziękuję i życzę szerokiego żeglowania po krainie snów i marzeń:) Pozdrawiam:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz