Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

piątek, 5 grudnia 2014

Witajcie:)

Witajcie:) Ostatnimi czasy troszkę mnie mniej, remont kuchni (już nie mogę się doczekać, bo w poniedziałek lub wtorek przyjadą nowe mebelki, takie wymarzone:)), wychodzące trójki ząbków synka i bunt trzylatki czyli mojej córuni ale staram się kiedy mogę robótkować w nocy i niedługo pokażę kolejne nowości:) A zapewniam trochę tego będzie:) Mam pytanko, bo tak się zastanawiam czy chcielibyście abym od czasu do czasu zamieszczała jakiś kursik jak daną rzecz się robi?Dziękuję, za Waszą obecność i odwiedziny, daje mi to zapał do dalszej pracy:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz