Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

środa, 21 maja 2014

Kanzashi:) Wstążkowanie:) Słonecznik najbardziej radosny i uśmiechnięty kwiatek:)

Jeden z moich ulubionych kwiatów- Słonecznik:)
Kwiatek oczywiście wykonany przeze mnie:) Poszczególne kwiatki wstążkowe już niedługo będą częścią znacznie większej całości:) Mam już plan jak będzie wyglądał w większej całości ale potrzeba czasu na zrealizowanie:) Ale mam zapał i mam nadzieję, że niedługo będę się mogła moim pomysłem pochwalić:)
Od dziś wprowadzam małe modyfikacje:) Wymyśliłam sobie oznaczenie zdjęć własną etykietką, jako że to ja zrobiłam:)Oraz umyśliłam sobie, że posty będę równorzędnie wstawiać tu jak i na facebooku :) Pewnie zajmie mi to troszkę czasu, ale jak najszybciej postaram się opanować ten bałaganik, który sobie stworzyłam, ale który niewątpliwie będzie korzystny:) Jak już opanuję wklejanie starszych prac to zacznę dodawać nowości:) Przecież porządek i hierarchia być musi:)Bez dwóch zdań:)Pozdrawiam:)

2 komentarze: