Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

piątek, 23 maja 2014

Wiklina papierowa:) Zakochałam się w tym koszyczku od pierwszego wejrzenia:)Dlatego stoi w domku na honorowym miejscu:)





Moja pierwsza wiklina papierowa:)jak ja się ucieszyłam jak ją skończyłam, nie myślałam jak robiłam rureczki z papieru,że coś tak kosmicznie fajnego może wyjść z gazety a do tego ładnie wygląda w domku i jest praktyczne na drobiazgi:)

2 komentarze:

  1. Wszystkie prace są nie tylko ciekawe, ale bardzo pomysłowe.
    Podziwiam za pracowitość, determinację i koncepcje.
    Zachęcam do dalszych realizacji takich atrakcyjnych i niesamowitych pomysłów. Jestem niezwykle oczarowana ich pięknem. Pozdrawiam serdecznie - Maria M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)ogromnie mi miło:)pozdrawiam

      Usuń