Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

piątek, 23 maja 2014

Moja duma haftu krzyżykowego:)

Bratki w wazonie:) Jak ja nie mogłam doczekać się efektu końcowego:) Haftowałam go wszędzie w pracy, w autobusie, na studiach:) Ale ja już tak mam jak mnie coś pochłonie to miejsce i czas nie mają dla mnie znaczenia:)

10 komentarzy:

  1. Szkoda ze pokazujesz tu tylko swoje prace...szkoda ze jednak malu to autora bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak poza tym to piekne prace :) czekam na wiecej...bede zagladac co jakiś czas a przyjdzie czas ze powiem Ci kim jestem bo znamy sie i dlatergo napisalam ze malo tu Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. uczę się dopiero prowadzenia bloga:)na pewno się poprawię:)z miłą chęcia przyjmę wskazówki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: Ty jestes autorem bloga i tylko Ty decydujesz co sie ma na nim znalezc, moga byc na przykald pokazane tylko Twoje prace. A napisalam ze szkoda ze nie Ciebie tu wiecej, bo Cię znam i chcialabym wiedziec co u Ciebie slychac, ale oczywiscie nie kazeCi opyswac tu calego swojego zycia, bo tak jak juz napsialam to Twoja decyzja...zawsze mozna zalozyc inny blog, gdzie bedziesz pisac taki typowy pamiętnik tyle ze w sieci, ale jesli zostaniesz tylko przy tym blogu i bedziesz pokazywac tylko swoje prace to i tak bede obserwowac....moj adres bloga podam Ci ale jeszcze nie dziś...
      swojego bloga mam na innym portalu, na tym sie malo znam ale coś jest nie tak z godzina bo ja nie pisalam swoih wczesnijszych komentarzy o 13:20 tylko kolo 23.

      Usuń
  4. myślałam, myślałam i już wymyśliłam kim jesteś Lenka:)
    zobaczymy czy się potwierdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kim według Ciebie jestem? prosze kimkolwiek jestem nie pisz tu pelnych moich danych,

      Usuń
  5. Dawiej Madzia K. dzisiaj Madzia W.

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli trafiłam:)tak przeczuwałam:)fajnie znów popisać teraz trochę w odmienionej wersji:)

    OdpowiedzUsuń