Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 20 maja 2014

WITAM na mojej stronie serdecznie i z uśmiechem, mam nadzieję, że komuś ta stronka się spodoba    i będzie chciał/a tu zaglądać i powracać:)
Stronka ta powstała, tak spontanicznie, dla zaprezentowania moich robótek ręcznych, powstających    z serducha inspirowanych duszą, potrzebą tego co mi się podoba i chęcią posiadania tego co mi w oko wpadnie. Przecież dlaczego gdy nam się coś spodoba nie możemy sobie tego sami sprawić, pracą własnych rąk i poprosić innych o opinie:)A co jeszcze się tu znajdzie?Sama nie wiem czas pokaże  i nakreśli kierunek:) Najważniejsze, żeby spełniać siebie, i dawać coś z siebie dla innych:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz