Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

czwartek, 20 listopada 2014

Choinkowo mi:)



Dobry wieczór:) Dziś chciałam Wam pokazać jakie choinki popełniłam:) Pierwsza jest wykonana z płatków karczochowych z dodatkami, następne choineczki są wykonane z wikliny papierowej( moje pierwsze choineczki) ta zielona z ozdobnym czubkiem kanzashi jest skończona, natomiast te duże na dniach pokażę Wam jak ozdobiłam:) Mam jeszcze w planie zrobienie choinek wiklinowych o szerszej podstawie dla porównania efektu:) Miłej nocki życzę i słodkich snów:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz