Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

niedziela, 16 listopada 2014

Kompozycja firankowa:)


Witam serdecznie:) Dziś przedstawiam Wam taką moją małą fantazję firankową:) Do stworzenia jej wykorzystałam serduszko z wikliny papierowej mojego autorstwa i moją bombeczkę kanzashi        (w sumie stwierdziłam, że nie wygląda jak typowa bombka i może służyć jako kula kwiatowa):)
Mam więcej nowości dla Was ale ciężko ostatnio z czasem, bo planuję trochę rewolucji remontowych a część z tych rewolucji jest w trakcie:). Ale postaram się być częściej i więcej publikować:) Pozdrawiam serdecznie i milutkiego dzionka życzę:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz