Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

czwartek, 6 listopada 2014

Wianek świąteczny:)

Ostatnio mam mniej czasu na zaglądanie, bo robótkuję wieczorkami a w dzień dzieciaczki absorbują mnie maksymalnie:) Dziś chciałabym pokazać Wam mój pierwszy wianek z wikliny papierowej, który potraktowałam złotą farbą, dodatkowo zrobiłam ozdóbkę świąteczną techniką quilingową(świecznik, świerk, gwiazdę betlejemską) oraz papierową kokardę:) Wszystko zabezpieczone oczywiście lakierem akrylowym:) Całość 100% moje hand made:)Pozdrawiam i milutkiego dnia Wam życzę:) Dziękuję serdecznie za każdy ślad jaki zostawiacie po sobie:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz