Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 18 listopada 2014

Nietypowa bombka dwustronna:)

Witam dziś chciałabym przedstawić kolejną bombeczkę, którą wykonałam na zamówienie:)A ja uwielbiam jak ktoś stawia przede mną wyzwanie a ja mogę ruszyć moje szare komórki do kreatywnego myślenia:)Bombeczka jest dwustronna, z jednej strony jest wyhaftowana metryczka(ale na razie nie mogę Wam jej pokazać, ponieważ młody mężczyzna dla którego robiłam moją robótkę jest przed swoim świętem:) Z drugiej strony wyhaftowałam Reksia, bo taki bajkowy polski stworek miał się tam znaleźć:) Boczki ozdobiłam karczochami w trzech kolorkach i ozdobnym paseczkiem:)Bomba a raczej bombiszon jest duży bo ma 15 cm średnicy:) Jestem bardzo zadowolona z mojego kolejnego 100% hand made:) Pozdrawiam i miłego dzionka życzę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz