Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

wtorek, 9 września 2014

Come back:) Na poczatek moich nowości przedstawiam butelkową Parę Młodą:)



                                        
Młodą butelkową czyli ślubną dekorację na weselny stół:) Zrobiłam cosik takiego pierwszy raz, przyznam się, że ja jestem zadowolona z efektu:) A zaczęło się od prośby pewnej przesympatycznej narzeczonej, którą bardzo lubię no i zaczęło się myślenie i oto tego efekty:) Ową przyszłą Parę Młodą bardzo lubiłam i lubię i z serducha coś takiego wymodziłam- serdeczne pozdrowienia Młodzi i jeszcze raz najlepszego na Nowej Drodze Życia:) Wszystko jest wykonane przeze mnie, moimi łapkami, również kwiatki z których jest zrobiona suknia ślubna, bukiecik, welon, kwiatek z tyłu, cały garnitur z melonikiem, :) Czyli nigdzie nie poszłam na skróty z żadnymi gotowymi dodatkami, i postawiłam na szczegóły jest frak, są kanty na spodniach itp, itd:) Nie mogłam ubrać gotowych butelek ślubnych ponieważ nie miałam ich w domku więc musiałam zrobić uniwersalny rozmiarek tak aby pasował na każdą butelkę i był ściągalny:) Nawet udało mi się uzyskać efekt, że owe ubranka mogą stać samodzielnie, niestety oprócz welonu i melonika, ale na upartego dodać drucik i było by kompletnie i bez butelki samodzielnie postawione:) Całość polakierowane lakierem akrylowym, jeden raz ponieważ nie byłam pewna, czy nie zżółknie biały papier po tym rodzaju lakieru, ale nic się nie stało:) Całość wykonana moimi ulubionymi technikami kanzashi i quiling:) Spodobało mi się tworzenie przy pomocy łączenia różnych stylów, stwarza to dobre możliwości i horyzonty do rozmaitych różności:) Mam nadzieję, że Wam się podoba:) Czekam na Wasze opinie i komentarze, są dla mnie ważne:) Dziękuję za wszystko:) Pozdrawiam














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz