Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

poniedziałek, 15 września 2014

Kwiatki do ozdoby firanek:) Moja nowość wykonana przeze mnie do podzielenia się z Wami na dziś:)

Kwiatki do ozdoby firanek:) 
Witam serdecznie dziś chciałabym Wam przedstawić kolejną moją robótkę:) Tym razem są to ozdobne kwiatki na firanki, które oczywiście wiszą na moich firankach w dużym pokoju:) Kwiatki wykonane moją łapką - metodą kanzashi:) Na pierwszym zdjęciu załączyłam obraz z płatków z jakich są wykonane te kwiatki:) Mam też inne już wykonane ale je ukażę przed Wasze oblicze innego dnia:)Dziękuję za wszystkie miłe słowa, like, wiadomości, ogromnie mi miło, bardzo dziękuję:) Pozdrawiam i miłej nocy życzę:)Ppapappa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz