Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

poniedziałek, 29 września 2014

Serducho z wikliny papierowej przyozdobione kwiatkami kanzashi:)

Witajcie we wtorkowy poranek:) Dziś serwuję Wam kolejne 100% hand made by me:) Serducho zrobiłam z wikliny papierowej oraz każdy kwiatek do ozdobienia wykonałam sama samiuteńka własnymi łapkami:) Mam nadzieję, że kolejna moja robótka też się Wam spodoba:) Pozdrawiam serdecznie i wracam do obowiązków Matki Polki, bo dzieci się budzą:) PS. mam jeszcze parę fajnych rzeczy w zanadrzu, więc zaglądajcie i oglądajcie:) papapapaaappapa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz