Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

piątek, 5 września 2014

wakacje minęły, wrześniowe nowości tuż tuż:)

Nowy rok się kłania, koniec lata się zbliża i jesień małymi kroczkami nastaje, a ja Was serdecznie witam po dłuższej przerwie:) Mam nadzieję, że humory dopisują po wakacyjnych wojażach:)
Jak obiecałam wcześniej od września będą nowe pomysły i posty:) Postaram się od poniedziałku, choć wiele rzeczy i robótek mam niepokończonych, ale wiele i skończonych:) Mam nadzieję, że się spodobają i godne Waszej opinii się Wam wydają:) Bardzo dziękuję, że jest nas już tak wielu, miło mi przeogromnie i z serduszka dziękuję:) Zobaczę jeszcze jak może starczy mi czasu to przed nowościami po udostępniam Wam jeszcze moje najciekawsze posty i od poniedziałku ruszamy z nowymi sprawami i robótkami:) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i cieszę się, że jesteście:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz