Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

środa, 24 września 2014

Magiczny wachlarz:)



Dzień doberek wszystkim:) A na  początek dnia przedstawiam Wam kochani kolejną robótkę wykonaną moimi łapkami:) Jest to wachlarz wykonany z widelczyków jednorazowych:) Oczywiście nie byłabym sobą więc żadnych kupnych kwiatków nie doczepiałam, tylko kwiatki też zrobiłam sama, rozumie się że metodą kanzashi:) Mam nadzieję, że się podoba:) Bardzo dziękuję za wszelkie odwiedziny, lajkusie i komentarze:) Jest mi bardzo miło i widzę sens prowadzenia tego bloga:) Dziękuję jeszcze raz od serducha i serdecznie pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz