Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

czwartek, 2 października 2014

Kwiatowy wodospad czytaj łączka:)




Dzień dobry:) Mam nadzieję, że dzisiejszy dzień będzie równie piękny jak wczorajszy, słoneczny i cieplutki:) Dziś chciałbym Wam przedstawić wodospad kwiatowy lub łączkę kwiatową wylewającą się z filiżanki na podstawek:) Nigdy nie lubię sobie ułatwiać i zawsze staram się stawiać sobie wyżej poprzeczkę i tak było i tym razem:) Mogłam iść na łatwiznę i ową łączkę zrobić na gotowej kupnej porcelanowej filiżance i podstawku, ale Staniolek jak to Staniolek postanowiła zrobić sama filiżankę i podstawkę z papieru metodą quilingową:) Z kwiatkami też nie poszłam na łatwiznę i kupnych nie doczepiłam, wykonałam własne oczywiście metodą kanzashi:)Niestety zgapiłam się i zapomniałam zrobić fotografie samej filiżanki i podstawka:( Ale następnym razem będę pamiętać:) Czyli kolejna moja praca stu procentowa made in hand made:) Ze względu na kolorystykę filiżanki może się u mnie razem komponować z wcześniejszą pracą to jest ze świecznikiem i serwetnikiem:) Oczywiście wodospadzik stoi u mnie w bufecie i zachwyca moje oko kolorami w pochmurne szaro bure dni:) Na żywo wygląda dużo lepiej, ale nigdy rzeczywistość nie jest taka w 100% jak na zdjęciach. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój pomysł:) Pozdrawiam serdecznie Staniolek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz