Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

niedziela, 26 października 2014

Kwiatuszek nietypowy na czapeczkę dla Zosieńki:)



Witam miałam odezwać się dopiero w poniedziałek, ale jednak chciałam się jeszcze dziś pochwalić kwiatuszkiem jaki zrobiłam na czapeczkę dla córeczki:) Kwiatek typ nietypowy a gatunek nieokreślony:) Oczywiście wykonany przeze mnie techniką kanzashi:) Jednak różni się od pozostałych, bo zastosowałam gdzieś wyczytany patent i użyłam rzepa tzn. i czapka ma rzep i kwiatuszek tym sposobem do jednej czapeczki mogę nawet na każdy dzień doczepić inny kwiatuszek Zosieńce:) Bardzo podoba mi się ta koncepcja:)Pozdrawiam i życzę milusiego niedzielnego wieczorku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz