Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

środa, 29 października 2014

Maczkowa opaska Zosieńki:)


Dobry wieczór witam Was i moją opaseczkę dla Zosieńki przedstawiam Wam:)
Opaseczka jest z małych makowych kwiatków i dużego, wykonane moją łapką i metodą kanzashi:)
Nie wiem na ile w rzeczywistości przypominają makowe kwiatki, ale mnie się tak właśnie kojarzą:)
Opaseczkę też trochę wymodziłam i innymi kolorami ozdobiłam:) Uzyskałam efekt zamierzony więc jestem zadowolona i Zosieńka chyba też:) Pozdrawiam słodkich snów życzę:) PAPAPPAPAPA






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz