Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

piątek, 31 października 2014

                                    Liebster Blog Award - nominowani !



Witajcie kochani chciałabym się dziś pochwalić:)
To moja pierwsza nominacja do nagrody. Tym bardziej dziękuję http://sajrum.blogspot.com/ za odnalezienie mojego bloga  i zaproszenie do Liebster Blog Award.

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi ogromnie miło i sympatycznie.  Przy okazji zachęcam do obserwowania mojego bloga http://staniolek26.blogspot.com/oraz do przyłączenia się do mojej witryny. Każdy Wasz ślad pozostawiony jest dla mnie bardzo cenny, dziękuję:)

Krótki wstęp do zabawy z objaśnieniem co i jak:

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
 
Moje odpowiedzi na pytania :


1. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?



Był to maj tego roku:) Wszystko budziło się do życia i we mnie się coś tknęło a ja na to czemu nie:) Więc spróbowałam:)

2. Twoją największą pasją jest?




Dzieci i dom, to dla nich w większości wszystko tworzę:) Chcę aby w przyszłości mogły być ze mnie dumne:) A poza tym miały ładny, ciepły i przytulny domek:)

3. Lubisz gotować?

Uwielbiam:) Najbardziej cieszy mnie jak moja Zosia gdy jej zaczęłam gotować mówiła mniam mniam :) lub przyjaciele i rodzina chwalą moją kuchnię:)

4. Kino czy książka?

Rzadko chodzę do kina więc zamieniam na film. Przy oglądaniu filmu mogę robótkować, bo mam podzielną uwagę a przy książce muszę się skupić tylko na niej. Ale jak tylko sobie mogę pozwolić to też bardzo  lubię czytać:)

5. Dom - pierwsze skojarzenie to?

Moje dzieci:) Mój świat:) Moje schronienie:)

6. Jakiej muzyki słuchasz?

Lubię wiele gatunków muzyki:)

7. Co Cię najbardziej relaksuje?

Robótkowanie, spotkania z przyjaciółmi i znajomymi oraz oglądanie moich ulubionych serialów hiihihih tj. Pamiętniki wampirów, Internat Laguna Negra, The oryginals, Hawaii 5.0, Pod osłoną nocy itp.

8. Ważna jest dla Ciebie ekologia?

Tak i staram się żyć jak najbardziej w zgodzie z naturą:)

9. Pieniądze to dla Ciebie?


Potrzebne by przeżyć. Materialistką nigdy nie byłam i nie jest to dla mnie jakiś wyznacznik życiowy.

10.Twoje życiowe motto?


Żyj tak aby nigdy nikt przez Ciebie nie płakał.

11. Co Cię inspiruje?

Ludzie:) Uwielbiam obserwować ludzi:) 


Wybór był trudny, ale ostatecznie do nagrody nominuję te niezwykłe blogi, którymi warto się zainteresować:

1. http://bajkizosi.blogspot.com/
2. http://wolinka.blogspot.com/
3.http://moszczedlowicz.blogspot.com
4. http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/
5. wyczekanemarzenia.blogspot.com
6. tereska666.blogspot.com
7. reczniekomputerowo.blogspot.com
8. krzyzykiiinnewybryki.blogspot.com
9.starykredensdecoupage.blogspot.com
10.nasze-brzuszki.blogspot.com
11.umonique.blogspot.com 

 
A oto moje pytania do Was:

 1. Czym jest szczęście?
2. Co daje Tobie blogowanie?
3. Z jakiej rzeczy z Twoich robótek jesteś najbardziej dumna?
4. Największe marzenie?
5. Jakimi trzema zasadami się kierujesz w życiu?
6. Jak spędzasz wolny czas?
7. Najbardziej szalona rzecz, przygoda jaką zrobiłaś w życiu?
8. Najlepsza potrawa jaką jadłaś?
9. Gdzie szukasz inspiracji?
10. Prawdziwa przyjaźń istnieje?
11. Najlepsza muzyka zamknięta jest w utworze........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz