Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

piątek, 24 października 2014

Opaska Myszki Minnie:)

A więc powracam, pamiętam jak powtarzano mi w dzieciństwie: "Nie zaczyna się zdania od a więc", ale co tam w końcu już dorosła jestem a tak lubię zaczynać zdanie od a więc:)
Tak jak obiecałam powracam dziś z kolejnym postem:) Dnia dzisiejszego jest dla mnie i moich maluszków ważny dzień:) Dziś wyprawiamy Roczek mojego synka Szymonka i trzy latka mojej córeczki Zosieńki:) Z tej okazji przygotowałam dla mojej córci opaskę Myszki:) Całość oczywiście stu procentowe moje rękodzieło, bo przecież jakby mogło być inaczej:) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba:) Na jednym ze zdjęć moja córunia ukochana, ciężko namówić ją na zdjęcia nie chce coś ostatnio pozować, ale udało się jakieś zdjątko pstryknąć:)Pozdrawiam i przyjemnego weekendu wszystkim życzę:) Do zobaczenia w poniedziałek:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz