Znajomi

Zaczerpnięte z internetu:)

Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Czytam cytaty:)Rękodzieło słowem nazwane:)Zaczerpnięte z internetu:)

Prawa autorskie Wszystkie zdjęcia zamieszczone na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam n

czwartek, 30 października 2014

Kolejna bombka tym razem króluje fiolet z żółtym kolorem:)

Witam przedstawiam dziś kolejną bombkę karczochową taką skośną, wykonaną przeze mnie, króluje żółty z fioletem, bardzo lubię to połączenie kolorów:) Bombka średnica 12 cm:) To moja pierwsza skośna bombeczka nie jest może idealna ale moja pierwsza, następne będą lepsze bo już wiem o co kaman:) Pozdrawiam
Dziękuję za odwiedziny i zostawianie śladów po Waszej obecności niezmiernie mi miło, dziękuję:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz